woensdag 9 oktober 2019

Wereld postdag

Carolien van Het keetje van Lien had weer een wereldidee voor een swap: elkaar een brief schrijven voor wereldpostdag. Ze had daar zelfs een formulier voor ontworpen dat je kon invullen maar ook gewoon zelf een brief schrijven. Daar moest dan een zelfgemaakte envelop omheen en een kleinigheidje bij.

Maar..... ik was op vakantie en toen ik het las was ik dus te laat. 
Maar..... Sandra van Blauwruitje wilde ook wel iets met mij uitwisselen.

Ik gebruikte het formulier want dat vond ik zo leuk. Daar kon een beschrijving of een tekening van jezelf op. Tja, dat is gek om jezelf te tekenen. Volgens manlief lijkt het wel.





5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuk idee.
    Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het is toch TE leuk om echte post te krijgen, zeker als het met liefde zelf gemaakt is.
    Wat kun jij mooi tekenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had wel gelezen dat het nationale krokettendag was gister. De postdag is me ontgaan :) Maar wat een leuk idee van keetje van Lien. Je hebt er je best op gedaan. Leuk, je zelfportret. Je ogen stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat initiatief van Carolien. Jij maakte er wel heel mooie post van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat persoonlijke portretje maakt het helemaal af! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen