dinsdag 1 oktober 2019

Vakantietekening


We zijn weer terug van vakantie.
We waren in Spanje in Fuengirola, 
dat is in het zuiden.

Sinds een paar jaar neem ik een boekje mee.
Daar schrijf ik de vakantiebelevenissen in.
Ik plak daar dan stickertjes bij
en foto's na terugkomst.
Ik maak daar soms kleine tekeningetjes bij.

Nu kwam ik een tekening van deze Spaanse dame tegen.
En met de workshop portret tekenen nog in mijn achterhoofd
probeerde ik het na te tekenen.

Ik vind een tekening natekenen makkelijker dan een foto tekenen.

(het pistachenootje diende om het blaadje niet op te laten waaien)

7 opmerkingen:

  1. Toppie, hier zou ik zeker mee doorgaan.
    Foto's natekenen vind ik net zo moeilijk als echte mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan! Een mooie herinnering aan je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Ben je nog geslaagd voor je souvenirswap?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jazeker! Ik heb hem vandaag gepost. Binnenkort laat ik 'm zien.

      Verwijderen
    2. ik doe trouwens ook nog een wereldpostdag swap met jouw formulier. Leuke uitdaging die tekening! Laat ik ook binnenkort zien.

      Verwijderen
  4. Leuke zo'n herinneringenboekje. Daar geeft je tekening nog eens extra sfeer aan.

    BeantwoordenVerwijderen