vrijdag 29 mei 2015

Crealice kookt


Net zoals ik mijn creatieve maaksels graag op deze blog op één plek wilde verzamelen, wilde ik ook graag mijn "kookkunsten" op één plek verzamelen. Voor degenen die ook van koken houden wilde ik dat ook graag zichtbaar laten zijn op deze blog maar degenen die niet van koken houden wil ik er niet mee "lastig vallen".

Na wat gezoek en geprobeer heb ik het nu zoals ik het graag hebben wil.

Door linksbovenaan op Crealicekookt te klikken kom je op mijn kookblog waar ik door mij uitgeprobeerde recepten verzamel. Dus mocht je ook van koken houden....

Er staan nog maar 3 recepten op maar dit zal zachtjesaan veranderen.


6 opmerkingen:

  1. Laat de receptjes maar komen :-)
    Voor de vraag van de foto, daar heb ik helaas niet direct een antwoord op. Ik ga dit bij gelegenheid eens opzoeken want vind het eveneens interessant om weten.

    Fijn weekend, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de receptjes maar komen :-)
    Voor de vraag van de foto, daar heb ik helaas niet direct een antwoord op. Ik ga dit bij gelegenheid eens opzoeken want vind het eveneens interessant om weten.

    Fijn weekend, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, goede morgen.
    Als je een lijstje met 'populaire' dus meest bekeken berichten bedoeld, dan kan je daarvoor terecht in het ontwerp bij 'instellingen'. Je opent dan 'een gadget toevoegen' en dan vind je daar 'populaire berichten'. Hopelijk ben je hiermee geholpen.

    Nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is ook een oplossing om zo door te linken, ik zet alles wat ik leuk vind en wat mijn hobby is op mijn site.
    Ik ga zo ff kijken wat voor lekkers je gemaakt hebt....groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel smakelijke gerechtjes gewenst ;-)
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen