zondag 3 mei 2015

Mijn winkeltje


Het is een leuke bezigheid mijn winkeltje, maar ik had het toch wat te makkelijk ingeschat. Ik dacht mijn spulletjes er neer te zetten, af en toe eens te gaan kijken hoe het er bij ligt en dingetjes recht te leggen.

Ik had dan ook al mijn haaksels in de kast gezet. En nog wat zelfgemaakte vintagespulletjes. Ik hield best wel veel ruimte over en iemand vroeg of ik geen tweedehands spulletjes had om een plank mee te vullen. Dus de kelder en de zolder afgestruind en de spulletjes naar het winkeltje gebracht.

De eerste paar dagen waren er wat kleine gehaakte spulletjes verkocht en van de tweedehands spulletjes was ook al snel wat verkocht. Dus de truc is ook om bij te vullen en dus om iets op reserve te hebben.

Ik ben dus maar snel aan het haken geslagen. Dit is het 3e vogeltje al..... eerst was er een vogeltje in allerlei kleurtjes verkocht, vervolgens het rose vogeltje dat ik snel gehaakt had en dinsdag gaat dit blauwe vogeltje naar de winkel en ik hoop er in die tussentijd nog eentje te haken.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat wordt flink aan de bak om de plank bij te vullen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het zo goed verkoopt! Denk dat je een tandje zult moeten bijsteken. Succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is een goed teken dat je bij moet vullen.... veel suc6 met haken en ik vind dat je hele leuke dingetjes in je kast hebt staan!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vogeltjes vliegen goed uit. Wat tof.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat leuk dat het lekker loopt ja dan mag je wel aan de slag haha want een leeg winkeltje wil je natuurlijk niet hebben. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bardzo ładny ptak :) Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen